تحریک بازیکنان پرسپولیس با تماشای کامبک ماندن اوسمار در پرسپولیس قطعی نیست استقلال عامل درس عبرت پرسپولیس پیکان حریف غیر منتظره برای نکونام ویدیو گل مسی به آتلانتایونایتد(۱۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ...
سرخط خبرها

طارمی قاتل همیشگی رویاهای تیم ملی| بدترین مهاجم جام و رویای اینتر!+ عکس

  • کد خبر: ۲۱۰۹۰۵
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
طارمی قاتل همیشگی رویاهای تیم ملی| بدترین مهاجم جام و رویای اینتر!+ عکس
مهدی طارمی به گواه آمار هم بدترین مهاجم جام ملت‌های آسیا بود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، انگار فوتبال ایران باید به نابودی رویاهایش توسط مهدی طارمی عادت کند. مهاجمی که در جام جهانی ۲۰۱۸، با فرصت‌سوزی بزرگ مقابل اسپانیا و پرتغال، امیدهای صعود را پر پر کرد، در جام ملت‌های ۲۰۱۹ با کارت زرد بی‌مورد خود، در بازی با ژاپن در نیمه نهایی غایب بود و در نهایت در ۲۰۲۴ قطر هم با فرصت‌سوزی امید جام را از ایران گرفت.

مهدی طارمی در جام ملت‌های آسیای امسال فقط ۳ بار گلزنی کرد و بر اساس آمار با از دست دادن ۵ فرصت مسلم گلزنی در این تورنمنت، بدترین مهاجم قاره لقب گرفت.

طارمی قاتل همیشگی رویاهای تیم ملی| بدترین مهاجم جام و رویای اینتر!+ عکس

بازیکنی که باز هم با کارت زردهای بی‌مورد بازی با ژاپن را از دست داد، خوش شانس بود که هم‌تیمی‌هایش با ارائه یک بازی شگفت‌انگیز ژاپن را در غیابش شکست دادند.

اما مهدی طارمی قدر این موضوع را هم ندانست و با ارائه بازی ضعیف در برابر قطر، هیچ کمکی به تیم ملی نکرد.

شاید اگر طارمی قدری حرفه‌ای تر بود و به جای اینکه فکر و ذکرش روی انتخاب تیم بعدی باشگاهی‌اش باشد، کمی به تیم ملی و مردمش فکر می‌کرد، نیازی نبود که امروز به بازی قطر و اردن فکر کنیم.

طارمی در قطر بود، اما فکر و ذکرش پیراهن بعدی باشگاهی‌اش بود. پورتو، اتلتیکومادرید و حتی اینتر، یکی مقصد ستاره خودخواه تیم ملی خواهدبود، آن هم‌ در شرایطی که حسرت برای فوتبال ایران باقی ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->